scientific committee
Posts : 32 Join date : 2010-05-19
| Subject: الأسبوع الأول: الإثنين 17|5|2010 Thu May 20, 2010 10:03 am | |
|
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
الأسبوع الأول: الإثنين 17|5|2010
Anatomy 3: Study guide: Lec 3
الشباب: الموضوع: Trachea,Bronchi,Pluera and Lungs بروف .سعيد زغلول الرابط: http://www.4shared.com/document/anoUGO1d/Anatomy-_3_features_of_pleura_.html متوفر في خوارزم ودار العلوم وصخر
البنات: Dr. AZZA ZAKKI الموضوع: development_of_the_respiratory system الرابط: http://www.4shared.com/get/291496331/aead3abe/development_of_the_respiratory.html
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
Physiology 1: in Study Guide Lec4
•الموضوع: Respiratory System.
الشباب د.خضر عبدالجليل الرابط: http://www.4shared.com/document/eI5IU-sN/Mechanics_of_Breathing_L4_all.html ملاحظة: اللي اشترى الشيت قبل المحاضرة لازم يشتري التكملة حقها وهي عبارة عن خمسة سلايدات في البداية متوفر في دار العلوم و خوارزم وصخر
البنات Dr. GIHAN الرابط: http://www.4shared.com/get/291500585/ad9eb5d6/Resp_2010_4.html
متوفر في الكوبي سنتر ودار العلوم وصخر
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
Anatomy 4:Study guide: Lec 5
الشباب الموضوع: Medial Relations of the lungs and Mechanism of Respiration بروف .سعيد زغلول الرابط: http://www.4shared.com/document/xxZWHqge/Anatomy-_4__relations_of_the_l.html متوفر في خوارزم و دار العلوم وصخر
البنات: Female Dr. AMERAH العنوان: RESPIRATORY SYSTEM con. الرابط: مافي لا سوفت ولاهارد كوبي
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
Physiology 2: in Study Guide Lec 6
الشباب الموضوع: د.خضر عبدالجليل الرابط: http://www.4shared.com/file/vpuhvOlb/Press-Vol_Relationship__L_6.html متوفر في دار العلوم و خوارزم وصخر
البنات Dr.GIHAN الموضوع: Pressure -Volume relationship in the respiratory tract الرابط: http://www.4shared.com/get/291501108/a4438cda/Resp_2010_6.html ملاحظات:
متوفر في:
الكوبي سنتر ودار العلوم وصخر
مع تحيات اللجنة العلمية
| |
|